Välkommen! Fantastiskt roligt att du har Bokat din Nya Hemsida.

Tack kära syster för förtroendet. Här kommer viktig information om din betalning. Följ stegen nedan. Referensnumret för bokningen finner du i Bokningsbekräftelsen du fick med en nedladdningsbar pdf (ticket). Kontakta mig gärna om du undrar över något!

Här är din information om Betalningen:

Vara: One Page Website Design

Referensnummer: Ange ordernumret i boknings-bekräftelsen

Summa: 2.499 Sek (1.999 Sek + 25% moms)

Mottagare: Glädjens Kapell AB

Bankgiro: 5747-5618

Momsreg.nr: SE556564262501

Din referens: Linda Eriksson

1) Betalningsuppgifter

2) Bekräftelse-mail

När du har betalat summan sänder du en bekräftelse till linda@giveyourgifts.se 

Ange följande uppgifter:

  • Namn

  • Adress

  • Företagets namn och

  • Organisationsnummer (eller personnummer)

 

Jag sänder dig ett kvitto på din betalning. 

3) Uppstartsmöte

När du är redo - kontakta mig så bokar vi in en träff tillsammans för frågor, guidning och så att du kan dela mer om dina gåvor!

Ser fram emot att möta dig och i nyfikenhet och tillsammans väva din sida i form!