Välkommen! Fantastiskt roligt att du har Bokat din Nya Hemsida.
Tack kära syster för förtroendet. Här kommer viktig information om din betalning. Följ stegen nedan. Referensnumret för bokningen finner du i Bokningsbekräftelsen du fick med en nedladdningsbar pdf (ticket). Kontakta mig gärna om du undrar över något!
Här är din information om Betalningen:
Vara: One Page Website Design
Referensnummer: Ange ordernumret i boknings-bekräftelsen
Summa: 2.499 Sek (1.999 Sek + 25% moms)
Mottagare: Glädjens Kapell AB
Bankgiro: 5747-5618
Momsreg.nr: SE556564262501
Din referens: Linda Eriksson
1) Betalningsuppgifter
2) Bekräftelse-mail
När du har betalat summan sänder du en bekräftelse till linda@giveyourgifts.se
Ange följande uppgifter:
-
Namn
-
Adress
-
Företagets namn och
-
Organisationsnummer (eller personnummer)
Jag sänder dig ett kvitto på din betalning.
3) Uppstartsmöte
När du är redo - kontakta mig så bokar vi in en träff tillsammans för frågor, guidning och så att du kan dela mer om dina gåvor!
Ser fram emot att möta dig och i nyfikenhet och tillsammans väva din sida i form!